یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

یک راز ...قانون جاذبه را به کار ببریم!!حتی شما!!

  • بله

    رای: 556 90.7%
  • خیر

    رای: 29 4.7%
  • در مورد آن اطلاعی ندارم.

    رای: 28 4.6%

  • مجموع رای دهندگان
    613
  • نظرسنجی بسته .

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به دوستاي مجازي خودم
اين روزا فكرم بدجور درگير اين قانون شده.چند روز پيش سر كلاس استاتيك راجب اين موضوع يه جمله گفتم كه جو كلاس دن.البته من به شخصه اعتقادي به فالو فال گير ندارم اما مي خوام بدونم اين دو تا موضوع ممكنه يه ريشه داشته باشن:que::que::que::que:
معذرت كه خستتون كردم:gol:


درود بر شما دوست گرامی
دوست عزیز صحبتهای افسانه ی گرامی کاملا درسته!!!
اما تو ادامه حرف این عزیز بهتون بگم که همه ی ما به نوعی بدنبال این هستیم که سرنوشتمون رو خود راهبری کنیم. اما خیلی ها هم راهبری رو توسط دیگران محقق میدونن متاسفانه!!
فیلم راز یه بهونه و پیش زمینه است که ما به خودمون بیایم. ;):gol::gol:;)
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز

دفتر خاطرات کتاب زندگی شماست

نوشتن خاطرات به شخص این امکان را می دهد که بتواند خود را بشناسد. به خویشتن خویش وقوف یابد و با ارزیابی صفات و ویژگی های
خود به اصلاح رفتار خویش بپردازد. با نوشتن خاطرات، انسان خود را بهتر می فهمد و با درک بهتر از خود به خصوصیات شخصیتی اش پی می برد.
نوشتن به ما این امکان رو می دهد تا با خود بهتر ارتباط برقرار کنیم و زمینه ای برای برقراری ارتباط با دیگران فراهم شود.
زمانی که به خودآگاهی می رسیم به راحتی می توانیم به تشریح خود وخواسته هایمان بپردازیم. احساساتمان رو مخفی نمیکنیم و آنها را باتمام وجود نشان
می دهیم. از درون خود کنترل می شویم و هیچ عامل بیرونی نمی تواند ما را آنگونه که میخواهد به کنترل خویش درآورد. با نوشتن پی میبریم که مشکلامان
کجاست و آنهارا راحت تر و بازتر برخورد می کنیم. و این توان در ما بوجود می آید که ما خود مشکلمان را حل کردیم. و این باور که خودشکوفا هستیم و
قادریم از هستی خود به درستی استفاده کنیم و قابلیت هایمان به منصه ظهور برسانیم.
 

آتش سرد

عضو جدید
رهبران و رئسایی که در گذشه این راز را می دانستند ، می خواستند قدرت را حفظ کنند و آن را تقسیم ننمایند . به همین خاطر مردم را بی اطلاع از این راز نگه می داشتند . مردم سر کارشان می رفتند و کارشان را انجام می دادند و به خانه می آمدند. ما در جهانی زندگی می کنیم که پر از قانون هاست مانند قانون گرانش زمین . اگر شما از یک ساختمان بلند بیفتید ، اصلا مهم نیست که شما آدم خوبی هستید یا نه.. حتما می خورید زمین.تمام چیز هایی که الآن در زندگی شما قرار گرفته و حتی چیز هایی که از آن ها شکایت دارید ؛ خودتان به وجود آورده اید .
در اولین برخورد شما خواهید گفت : من آن تصادف اوتوموبیل را جذب نکردم . من این مشتری خاص را جذب نکردم . من هرگز این بدهکاری را جذب نکردم. قانون جاذبه همه جا پیرامون شما وجود دارد. تنها باید آن را بشناسید .در واقع تمام چیز هایی که شما از آن شکایت دارید خواهید گفت که شما جذب نکردید.در واقع بیشتر آن چیزی که شما تجربه می کنید به خاطر وجود این قانون قدرتمنده.
فیزیک کوانتوم کم کم به این یافته می رسد که :
شما نمی توانید جهانی را داشته باشید ؛ بدون اینکه ذهن را با آن تلفیق کنید و این که در واقع ذهن است که هر چیزی را که ما می بینیم به آن شکل می دهد .
حالا اگر شما این را درک نمی کنید به این معنی نیست که حتما باید ردش کنید . ( عدم الوجدان لا یدل علی عدم الوجود )
بیشتر مواقع وقتی مردم این راز بزرگ را درک می کنند ، به خاطر افکار منفی که دارند ، وحشت وجودشان را فرا می گیرد .
دو چیز هست که این افراد باید از آن مطلع باشند .
*امروزه به صورت علمی ثابت شده که یک فکر مثبت صد ها بار قوی تر از یک فکر منفی است .پس همین تا حدودی می تواند آن نگرانی را برطرف سازد .
*شما در دنیایی زندگی می کنید که یک فاصله ی زمانی در آن حکم فرماست و این واقعا به نفع شماست . شما واقعا نمی خواهید در محیطی باشید که افکارتان سریعا پدیدار بشوند.
خب پس باید سعی کنید که از افکارتان آگاهی داشته باشید . باید افکارتان را به دقت انتخاب کنید و باید از این کار لذت ببرید.
برای این که شما شاهکار زندگی خودتان هستید . مجسمه ای که شما دارید می سازید خودتان هستید . و این کار را با افکارتان انجام می دهید
اگر خوب دقت کنید ، هنگامی که بحث به موضوع این راز و قدرت ذهن ما و قدرت نیات ما در زندگی روزمره می رسد ، همه چیز در دیدمان است .تنها باید چشمانمان را خوب باز کنیم و نگاه کنیم .
شما می توانید مصداق قانون جاذبه را در جامعه ی پیرامونتان خوب ببینید .
وقتی که می بینید کسی بیشتر از بیماری حرف می زند ، خودش بیمار است .
وقتی می بینید کسی که بیشتر از ثروت حرف می زند ثروتمند است . ;)
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
رهبران و رئسایی که در گذشه این راز را می دانستند ،
وقتی که می بینید کسی بیشتر از بیماری حرف می زند ، خودش بیمار است .
وقتی می بینید کسی که بیشتر از ثروت حرف می زند ثروتمند است . ;)


دوست گرامی و عزیز سلام
این مطلب شما بسیار مفید بود ازتون خیلی ممنونیم.
یه بار از یه دوست شنیدم که اگه ما از مخلوق تشکر و قدردانی نکنیم از خالق تشکر نکردیم.:gol:
دوست گرامی بعد از خوندن مطلب شما هزار احساس خوب و شادی آور ایجاد شد.
امیدوارم که همیشه دلت شاد و لبت پرخنده باشه.


برای پیشرفت مدام باید پیش رفت;):gol::gol:;)
 

amir smaeli

عضو جدید
این سجادم با این توضیح دادنش

ببین عزیزم ما یه لیستی تهیه کردیم از دوستانی که اعلام آمادگی کردن
این لیست مثل یه صندوق قرض الحسنه میمونه
که دیگه به جای پول انرژیامونو میریزیم توش و همه برای هم دعا میکنیم تا به آرزوهامون برسیم
هر پنجشنبه قرعه کشی میکنیم و به مدت یه هفته برای فرد منتخب بیشتر از بقیه تمرکز میکنیم تا به آرزوهاش برسه

سلام منم میخوام تو لیست قرعه کشی باشم
 

آتش سرد

عضو جدید
"قانون جاذبه درواقع هر چیزی را که فکر می کنید ، به شما می دهد... در واقع شما اگر به چیزی که نمی خواهید! فکر کنید ، قانون جاذبه چیزی بیشتر از آن چیز را به شما می دهد"

بیل هریس - روانشناس - می گوید:
"من یک شاگردی داشتم به نام رابرت. رابرت خیلی افسرده بود و توی دوره ی آموزشی اینترنتی من شرکت کرده بود. که ارتباط با من از طریق ایمیل هم بخشی از آن بود. اون تمام واقعیت های تلخ زندگیش را بار ها و بار ها بازگو می کرد. تو محل کارش همه برای آزار اون دست به یکی کرده بودند. به خاطر رفتار بدی که داشتند تمام وقت تحت فشار بود . خودش می گفت سر هر خیابانی که راه می ره سر هر چهار راه با افراد مزاحمی روبرو می شده که می خواستن به طریقی آزارش بدن . اون همیشه می خواست که مجری یک برنامه ی کمدی باشه و وقتی که به روی صحنه می رفت تا یک برنامه ی کمدی اجرا کنه همه تحقیرش می کردن. من سعی کردم که بهش یاد بدم –اون داره روی چیزی تمرکز می کنه که نمی خواهد رخ بده. ازش خواستم که یک نگاهی به نامه هایی که واسه ی من فرستاده بندازه و بهش گفتم : یه بار دیگه بخونش ببین چه قدر چیز هایی هست که تو نمی خوای و من مطمئنم که تو در این مورد خیلی احساساتی می شی ... وقتی که روی چیزی با احساسات شدید متمرکز می شی باعث می شه که اون چیز سریع تر از این رخ بده . و از این جا بود که او شروع کرد به جدی گرفتن این موضوع یعنی تمرکز روی چیزی که می خواهد..... چیزی که حدود 6 هفته ی بعد اتفاق افتاد بدون شک یک معجزه بود . اون می گفت که تمام افرادی که در محل کارش آزارش می دادند.یا به بخش دیگه منتقل شدند یا از کار برای شرکت برکنار شدند. یا این که کاملا دست از سرش برداشتند . و حالا دیگه از شغلش خوشش می اومد .وقتی داشت توی خیابون قدم می زد دیگه هیچ کسی جلوی راهش را نمی گرفت . تمام زندگی اش متحول شد برای اینکه او تمرکز فکریش را از چیز هایی که نمی خواست و چیز هایی که ازش می ترسید و چیزاییی که ازش دوری می کرد گرفت به چیز هایی داد که واقعا می خواست ."
پس اون چیزی که شما به طرف خودتان جذب می کنید افکار برجسته هستند چه آگاهانه باشه و چه ناخودآگاهانه .....قانونش همین بود.

کاینات بر پایه ی جاذبه ساخته شده.
قانون جاذبه در همه حال در حال فعالیت است ..... چه شما آن را بفهمید و چه آن را نفهمید.
ممکن است شما به گذشته فکر کنید یا به حال یا به آینده ؛ ولی چه شما به خاطر بیاورید ، چه ببینید و چه تصور کنید ، به هر حال با این کارتان دارید افکار را فعال می کنید ...و قانون جاذبه که قدرتمند ترین قانون کاینات است ، به فکر شما پاسخ خواهد داد....
 

feshfeshe

عضو جدید
کاربر ممتاز
خالقم.برای من فرقی ندارد که تا کنون چقدر سختی کشیده ام.تا کنون چقدر اندوه هایم را فریاد زدم. تا کنون چقدر زجرهایم را اشک ریختم. اما تنها برایم این مهم است که یاد گرفتم چگونه همه ی این سختی ها و زجرهارو بپذیرم و بگذرونم.و تنها به یاد زمانی باشم که می توانم بر پهنای جهان از تو یاد کنم. و به بالم به سختی هایی که بر من نازل کردی.اری زندگی معنای تک ثانیه هاییست که باید با همه ی سختی ها بدانیم به کجا می رویم. بدانیم از زندگی از خود از خدا و از دیگران چه می خواهیم.اری اکنون زمانی را سپری کردیم. زمان های دیگری را هم سپری خواهیم کرد. اما تا کی؟ به کجا؟. می رویم به جلو بی انکه بدانیم برای چی نفس می کشیم. اری ما در هنگام شادی هایمان فکر نمی کنیم. در هنگام لذت هایمان به دنیا نگاه نمی کنیم. غم های دیگران را درک نمی کنیم(حال انکه همیشه می گوییم خوب درک می کنیم). سختی های بیشتر از خودمان را باور نداریم. شکست را راحت می پذیرم حال انکه همیشه می گوییم شکست مقدمه پیروزیست.دم از امید می زنیم حال انکه خود با هر شکستی نا امید می شویم. همیشه تنقش بازی می کنیم.و نمی دانیم که خود بودن یعنی باور تجلی از زیبایی ها بودن یعنی دانستن هنر معنای یکتا بودن. یعنی نیاز نداشتن به کسی دیگر بودن برای یافتن راهی به سوی جاودانگی.خالقم ما نقش بازی می کنیم چون راهی برای گذرای زمان و سختی ها نداریم.خالقم من عدالت را جای تساوی می گذارم هنررا در برابر تظاهر کنندگان و به خاطر همین به خاطر ذات مقدست و به خاطر رایحه ی زیبایی هایی که از انسوی ابدیت بر ذهن چیره خواهد شد خواهم ایستاد در مقابل سختی ها. شعار نخواهم داد. حقیقت ها را جستجو خواهم کرد و برای هر عاشقی حقیقتی خواهم گفت. خواهم گفت که اگر باور داشته باشی. به قدمت هستی برای رسیدن به خدایت معنای واژه بی نهایت را درک خواهی کرد.:gol::gol::gol:
 

liza56

عضو جدید
تا به حال شايد برا ي شما پيش آمده باشد که قبل از انجام کاري شما مردد هستي اما به طور معجزه آميزي پيامي اميد بخش به قلب شما وارد ميشود و ميگويد که چه کاري بايد انجام بدهيد.
اين نمونه اي از ((نداي دروني )) است.نداي دروني به اسامي مختلفي شناخته ميشود(نداي دروني-اشراق قلبي-پيام ضمير ناخود آگاه-سروش غيب و ....) اما تمام اين اسامي ناظر بر يک مفهوم اند:
همه و همه پيام هايي هستند که از عمق روان انسان بالا مي آيند و وارد مرحله خود آگاهي شما مي شوند.
اگر بخواهيم بدانيم اين ندا از کجا منشا مي گيرد بايد بگوييم که اين پيام ها پاسخ ((شعور نامحدود جهان )) براي ذهن انساني است که ((در پي هدايت ))بوده است.مثلا شما زماني از خود پرسيده ايد که ((کدام رشته دانشگاهي براي من بهتر است و در آن مي توانم حداکثر بازدهي را داشته باشم؟)) بعد شما اين پرسش را رها مي کنيد.
ضمير ناخود آگاه شما بدون خستگي و خواب شب و روز در حال جستجوي پاسخ اين سوال بر مي آيد.تمامي منابع مورد نياز را از خاطرات کودکي گرفته تا ذهن ديگر انسان ها جستجو مي کند.در نهايت متصل به ((شعور نامحدود جهان )) مي شود.
شعور نامحدود جهان مجموعه بينهايت عظيم از تمام اطلاعاتي است که در جهان هستي موجود است .تمام موجودات جهان به نحوي با آن در ارتباط اند.تمام نکات مکشوف ونامکشوف و هر آنچه اتفاق مي افتد اطلاعاتش در شعور نامحدود جهان وجود دارد.ضمير ناخود آگاه انسان مي تواند با متصل شدن به اين شعور نامتناهي هر گ.نه اطلاعاتي که بخواهد را به دست آورد.بسياري از دانشمندان از اين طريق متوجه راز هاي طبيعت شده اند.بسياري از دانشمندان موارد نامکشوف و بغرنج علمي را بعد از يک ((خواب )) شگفت انگيز کشف کردند.آگوست ککوله شيمي دان بزرگ کاشف شکل مولکولي بنزن يک روز عصر در خواب کوتاه تصوير يک مار را ديد که دم خود را گاز ميگيرد و اين گونه به شکل حلقوي بنزن پي برد.اين ها همه از اطلاعاتي نشآت ميگيرد که ضمير ناخود آگاه از شعور نامحدود جهان گرفته است.دقيقا همانند حباب آب (فکر) که از اعماق دريا(ضمير ناخود آگاه)بالا مي آيد و هر چقدر به سطح آب(خود آگاه) نزديک مي شود بزرگتر مي شود(واضح شدن فکر).
اما پاسخي که ضمير ناخود آگاه مي فرستد هميشه واضح نيست..گاهي اوقات سمبليک است(مثل خواب هايي که مبينيم ..مفاهبمي که در خواب مي بينيم تعبير مي شوند چون سمبليک هستند.
مثلا در خواب يا اين که از حرکت يک برگ يا خيلي از چيز هاي ديگر که در ذهن ديگران بي معني است در ذهن شخص مورد نظر اشاره اي لطيف مي شود و او را به سوي پاسخ رهنمون مي گردد.گاهي اوقات از طريق ديدن صفحه اي از يک کتاب يا مجله و گاهي نيز بعد از شنيدن يک ترانه و يا ديدن يک برنامه تلويزيوني و يا از هر طريق ديگر که شايد برايش نا معقول باشد به پاسخ خود مي رسد.در بسياري مواقع کس ديگري که ابدا از موضوع ما اطلاع ندارد بدون اطلاع قبلي جواب ما را مي دهد.راه هاي پاسخ گرفتن از شعور جهاني آن قدر زياد هست که تقريبا هر راهي را شامل مي شود.
نداي دروني داراي منبع و منشائي اين چنيني است.اگر خداوند بخواهد کسي را راهنمايي کند نداي دروني اسباب اين هدايت را ميسر مي سازد.مشکل بيشتر انسان ها اين است که نداي دروني را چندان جدي نمي گيرند در حالي که نداي دروني منبعي به مراتب بالا تر علم و تجربه ديگر انسان هاست.در واقع منبع خالص و بي نقص اطلاعات است .
برايان تريسي- يکي از معروف ترين نويسندگان و سخنرانان در زمينه موفقيت و مديريت زمان –تاکيد دارد که هميشه به نداي دروني گوش کنيد چون بسياري از افراد موفق يکي از علل موفقيت خود را اتکا به نداي دروني مي دانند.
نکته اي که لازم به ذکر است اين است که چه تفاوتي بين نداي دروني و وسوسه و خيالات وجود دارد.منبا نداي دروني خلوص و صفا است در حالي که وسوسه همراه با حس ترديد و شک است.نداي دروني هميشه راست مي گويد و به گونه اي خود را مي نماياند که ناگهان روحيه آدمي تغيير مي کند و حالي خوش در وي پديد مي آيد.گويي شادي عظيم به فرد داده مي شود و پر قوت به جلو حرکت مي کند.نداي دروني آنقدر قوي است که هميشه خود را مي نماياند و به طور بارزي با تفکرات قالب آدمي متفاوت است در اينجا هم قانون جذب اطلاعات و مفاهيمي را که مي خواهيد به سوي شما مي کشاند.قانون جذب به طور ساده و روان مي گويد:هر آنچه را که در فکر و احساس خود جاي دهيد به زودي به سوي شما جذب مي شود چه مورد علاقه و قبول شما باشد و چه از آن بدتان بيايد.وقتي سوالي در ذهن داريد و علاقه داريد که به جواب برسيد جواب به سوي شما جذب مي شود منوط بر اين که باور داشته باشيد که به زودي به جواب مي رسيد.
همه اطلاعات در جهان وجود دارد.فقط بايد شما با ذهن خود نياز مندي هاي اطلاعاتي خود را برآورده کنيد.
از خداوند هدايت بخواهيد.بخواهيد که شما را به بهترين راه رهنمون سازد.آن وقت منتظر نداي دروني باشيد.اين نداي دروني انقدر زيبا و پر خير مي رسد که همه افکار ديگر شما را مي پراکند.آنگاه شروع کنيد و پيش برويد ..قطعا شاهد موفقيت را در آغوش مي کشيد!;)
http://parsanameh.blogfa.com/88073.aspx
 
آخرین ویرایش:

آتش سرد

عضو جدید
دوست گرامی و عزیز سلام
این مطلب شما بسیار مفید بود ازتون خیلی ممنونیم.
یه بار از یه دوست شنیدم که اگه ما از مخلوق تشکر و قدردانی نکنیم از خالق تشکر نکردیم.:gol:
دوست گرامی بعد از خوندن مطلب شما هزار احساس خوب و شادی آور ایجاد شد.
امیدوارم که همیشه دلت شاد و لبت پرخنده باشه.


برای پیشرفت مدام باید پیش رفت;):gol::gol:;)
سلام قابلي نداشت.
منم بايد از شما بقيه ي دوستان تشكر كنم زماني كه عضو شدم كاملا در نااميدي به سر مي بردم اما مطالب دوستان وآشنايي بيشتر با اين قانون باعث شد كمي اعتماد به نفسم بالا بره.توي چند روز اخير يه اتفاقي برام افتاد هر چند كوچيكه اما باعث شد به اين قانون اعتماد كنم خيلي خوشحااااااااااااااااااااااالم.قبلا فكر مي كردم اين قانون براي كسايي كه قدرت تخيل بالايي دارن.اما حالا منم داراي يه همچين قدرتي هستم مي تونم تخيلاتمو تبديل به ارزوها وخواسته هام كنم و با انديشه مثبت اونارو به واقعيت نزديك كنم مهم نيست چه قدر طول مي كشه مهم اينه كه يه روز اتفاق مي افته.
راستي دختراي خوب روزمون مبارك هوراااااااااااااااااا:gol:
 

mona.p

عضو جدید
کاربر ممتاز
سلام به دوستای گلم:gol:
یه کتاب دارم میخونم، فوق العادس.. حکایت دولت و فرزانگی

پیشنهاد میکنم اگه گیرش آوردین بخونیدش
منم سعی میکنم هر بار یه مطلب ازش براتون بذارم;)
 

mona.p

عضو جدید
کاربر ممتاز
حکایت دولت و فرزانگی

حکایت دولت و فرزانگی

فصل اول- حکایت مشاوره مرد جوان با خویشاوندی دولتمند

دولتمند- آیا واقعا معتقدی که سخت کوشی سبب دولتمند شدن مردمان میشود؟
جوان- بله.. همیشه بر این اعتقاد بوده ام
دولتمند- سالی چقدر درمی آوری ؟ 25000 دلار؟
جوان- حدودا همین اندازه
دولتمند- آیا فکر کردی کسی که 250000 دلار درمی آورد هفته ای ده برابر تو کار می کند؟ مسلما نه!! پس اگر این شخص 10 برابر تو درمی آورد بی آنکه بیش از تو کار کند پس باید به کاری متفاوت از تو سرگرم باشد، باید رازی در کارش نهفته باشد که تو یکسر از آن بی خبری..
 

NGH

عضو جدید
روح بدون تخیل به رصد خانه بدون تلسکوپ می ماند (هنری وارد بیچر)

برای آنکه به رویاهای خود دست یابید آنها را هر روز ببینید. بزرگترین دستورالعمل برای تجربه موفقیت استفاده از نیروی تخیل است. تمامی بزرگان، انسانهای موفق و دانشمندان آگاهانه یا نا آگاهانه از قدرت تصویر سازی و تخیل خود استفاده کرده اند. هیچ چیز به این اندازه که هر روز لحظاتی را به تصویرسازی و تخیل اهدافتان اختصاص دهید به روند خلق آنها کمک نخواهدکرد. از بزرگترین کشفیات عصر حاضر این است که مغز تفاوتی میان آنچه در عالم واقع روی میدهد و انچه ما تصور می کنیم قایل نیست.در واقع مغز انچه را که در خیال خود می بینیم بعنوان یک واقعیت بیرونی محسوب می کند و نسبت به آن عکس العمل نشان می دهد.
برای اینکه ببینم چشمانم را می بندم.(پل گوگن)
 

NGH

عضو جدید
کارهایی که می توانیم یا نمی توانیم بکنیم و آنچه را که ممکن یا غیر ممکن می پنداریم بندرت ناشی از توانایی واقعی ماست، بلکه بیشتر از عقایدی که نسبت به خود داریم سرچشمه می گیرد.
آنتونی رابینز
 

NGH

عضو جدید
تصویر ذهنی

تصویر ذهنی

تصوی ذهنی
شخصی سر کلاس ریاضی خوابش برد. زنگ را زدند بیدار شد و با عجله دو مساله را که روی تخته سیاه نوشته شده بود یاداداشت کرد و با این باور که استاد آن را به عنوان تکلیف منزل داده برد و تمام آن روز و آن شب برای حل کردن آنها فکر کرد. هیچیک را نتوانست حل کند. اما طی هفته دست از کوشش بر نداشت و سرانجام یکی از آنها را حل کرد و به کلاس آورد. استاد بکلی مبهوت شد زیرا آن را به عنوان دو نمونه از مسایل غیر قابل حل ریاضی داده بود.;)
 

liza56

عضو جدید
چند خطي از قول " فلورانس اسكاول شين"

اون ، در چهار اثرش، مي گه:ترس و نگراني و دلشوره همزاد هايي همجنس هستند. اگر در مورد چيزي نگراني يا دلشوره و اضطراب داري، در واقع ، از چيزي مي ترسي! بزرگترين ترس در انسان "ترس از دست دادن " است و آن ، از اين جا نشات مي گيرد كه ما باور مي كنيم ، قدرتهاي زيادي وجود دارند كه مي توانند چيزهايي را كه دوست مي داريم، از ما بگيرند! در واقع ، انگار ، به غلط، باور كرده ايم،غير از خدا ، قدرتي هم هست! هر وقت بترسي، از دست مي دهي! هر وقت بترسي، شكست مي خوري!

در انجيل آمده:"اي كم ايمانان! چرا ترسان هستيد؟!"پس ترس يعني ايمان انحراف يافته و وارونه!

موسي به قوم خود گفت:"نترسيد! بايستيد تا نجات خداوند را ببينيد!" در مزمور بيست و هفتم ، كه بشارت فتح و ظفر مي دهد، آمده :"خداوند نور و نجات من است، از كه بترسم؟! خداوند، ملجا جان من است، از كه هراسان شوم؟!"

"اسكاول شين " ميگه هر وقت احساس ترسي كردي خصوصا" در مورد از دست دادن چيزي، از قدرت سحرآميز كلامت كه مثل عصاي موسي شكافاننده ي درياست ، استفاده كن و اين جمله ي تاكيدي را به كار ببر كه:

در ذهن الهي، از دست دادن وجود ندارد! پس محال است من چيزي را كه حق الهي من است، از دست بدهم! چون تنها يك قدرت وجود دارد و آن هم قدرت خداست!
 

mona.p

عضو جدید
کاربر ممتاز
حكايت دولت و فرزانگي

حكايت دولت و فرزانگي

دولتمند گفت:
دقيقا به همين روش بزگترين معامله زندگيم را كردم. چكي به مبلغ 25000دلار امضا كردم آنگاه به دست و پا افتادم تا تهيه اش كنم. اما اگر همان وقت و همانجا چك را امضا نكرده بودم فرصتي عالي را از دست مي دادم.
اين يكي از مهمترين درسهاي كسب و كارم بود.
اشخاصي كه صبر مي كنند تا اوضاع و شرايط عالي از راه برسد هرگز كاري را به انجام نمي رسانند.
زمان مطلوب براي عمل همين حالاست!

فصل سوم از كتاب حكايت دولت و فرزانگي
 

kurosh parsa

عضو جدید
......

......

سلام به دوستای گلم:gol:
یه کتاب دارم میخونم، فوق العادس..حکایت دولت و فرزانگی

پیشنهاد میکنم اگه گیرش آوردین بخونیدش
منم سعی میکنم هر بار یه مطلب ازش براتون بذارم;)

درسته دوست عزیزم این کتاب عالیه!!

اسم دیگش هم میلیونر یک شبه هستش

مرسی:gol:
 

saraaa

عضو جدید
کاربر ممتاز
حتی کسانی را که در حق شما بدی کرده اند ببخشید و نیز در حقشان دعا کنید:gol:

مسیح مقدس:gol:


مرسی سارا خانوم:gol:
قابلی نداشت :gol:
خیلی خیلی کم پیدا شدین اقا کورش....کجایین پس شما؟؟؟؟:mad:
یه زمانی حضور فعال داتین تو این تاپیک...
:w05:
 

kurosh parsa

عضو جدید
اوسپنسکی در کتابش ترتیوم اورگانوم,دنیای بعد چهارم را (دنیای شگفتی )مینامد.او با اصول ریاضی محاسبه کرده است که قلمرویی است که آنجا همه چیز در کمال مطلق است.

قلمرویی که:gol: عیسی مسیح:gol: آن را قلمرو پادشاهی می خواند.

می توانیم بگوییم ( ابتدا دنیای شگفتی ها را بجو ,تا همه چیز ها به سراغت بیایند)

تنها از طریق آگاهی میتوان به آنجا رسید.

:gol:عیسی مسیح می گوید ::gol:
برای ورود به قلمرو پادشاهی خدا باید همچون کودکان شویم.چون کودکان مدام در حال شادی و شگفتی اند:gol:.
 

Similar threads

بالا