Recent content by mohsenpro

  1. M

    ماشالا بعضی ها چقدر فعالند! درود بر شما انشالا ما هم یه کم از تنبلی دربیایم!

    ماشالا بعضی ها چقدر فعالند! درود بر شما انشالا ما هم یه کم از تنبلی دربیایم!
  2. M

    چگونه سقوط بازار سهام را پیش‌بینی کنیم؟

    با سلام...ممنون از مطلب جالبتون...اما یه سوال! آیا در رابطه سازمان یافتگی بورس در ایران، می توان شاخص q را محاسبه کرد؟ این مطلب برای من یه خورده مبهمه! آنچه که از مطالعات اندکم در رابطه با بورس ایران فهمیدم، غالبا به ارزش نقدشوندگی سهام و ارتباط آن با بازده سهام مقالات و تحقیقاتی وجود داره و...
  3. M

    بیایید هر آنچه که در رشته MBA آموخته ایم به اشتراک بگذاریم

    آشنایی با مفاهیم بازاریابی رویکرد های مشتری مداری- بخش6-5 رویکرد بازاریابی متعالی([1] ) این رویکرد به بررسی و تحلیل رابطه فلسفۀ بازاریابی با مهارت­های بازاریابی می­پردازد. بازاریابی متعالی ابتدا توسط "مک­دونال" و "دِنسون([2])" در سال 1995 ارائه گردید. سازمانی از بازاریابی متعالی پیروی...
  4. M

    بیایید هر آنچه که در رشته MBA آموخته ایم به اشتراک بگذاریم

    آشنایی با مفاهیم بازاریابی رویکرد های مشتری مداری- بخش4-5 رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری([1]) در این رویکرد مشتری به­عنوان دارایی باارزش شرکت محسوب می­شود. فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری دارای چهار رکن زیر است : رسیدگی به شکایات مطرح شده از طرف مشتریان، کارکنان و سایر شکایات قانونی دیگر...
  5. M

    بیایید هر آنچه که در رشته MBA آموخته ایم به اشتراک بگذاریم

    آشنایی با مفاهیم بازاریابی رویکرد های مشتری مداری- بخش5-5 رویکرد بازاریابی شبکه­ای([1]) در بازاریابی شبکه­ای تأکید بر روابط بین سازمان­ها می­شود. فروشندگان، خریداران و سازمان­ها بازیگران اصلی بازار محسوب می­شوند. الگوی ارتباطات در سطوح بسیار بالا، بین سازمان­ها با سازمان­هاست. ارتباطات...
  6. M

    بیایید هر آنچه که در رشته MBA آموخته ایم به اشتراک بگذاریم

    آشنایی با مفاهیم بازاریابی رویکرد های مشتری مداری- بخش4-5 رویکرد بازاریابی ارتباطاتی([1]) یعنی ایجاد، حفظ و تقویت روابط قوی با مشتریان و سایر گروه­های ذی­ نفع . هدف رویکرد فوق ،ايجاد ارزش برای مشتری در دوره­های بلندمدت است . اين رویکرد موفقیت شرکت را بر مبنای رضایت مشتری در بلندمدت...
  7. M

    بیایید هر آنچه که در رشته MBA آموخته ایم به اشتراک بگذاریم

    آشنایی با مفاهیم بازاریابی رویکرد های مشتری مداری- بخش3-5 رویکرد بازاریابی جامع این رویکرد در سال 1990 توسط ویتچر([1]) مورد توجه قرار گرفت. چون در مدیریت کیفیت جامع به نیازهای مشتری تأکید خاص صورت می­گیرد، پژوهش در زمینه نیازهای مشتری در اولویت ویژه قرار دارد. پس همۀ بخش­های سازمان مسئول...
  8. M

    بیایید هر آنچه که در رشته MBA آموخته ایم به اشتراک بگذاریم

    آشنایی با مفاهیم بازاریابی رویکرد های مشتری مداری- بخش2-5 رویکرد بازاریابی هدف این رویکرد شناسایی نیازها و خواسته­های مشتری و سپس ارائه کالاها و خدمات جهت برآوردن آن نیازها و خواسته­ها به­گونه­ای بهتر از شرکت­های رقیب است. حرکت فعالیت­ها از محیط بیرون (بازار)به محیط درون (کسب سود و رضایت...
  9. M

    بیایید هر آنچه که در رشته MBA آموخته ایم به اشتراک بگذاریم

    آشنایی با مفاهیم بازاریابی رویکرد های مشتری مداری- بخش 1-5 رویکرد تولید در این رویکرد ، به توان خرید مشتری توجه می­شود و مدیریت شرکت به­دنبال تولید کالایی است که ارزان­تر و آسان­تر در دسترس مشتری قرار ­گیرد. لذا توزیع، قیمت محصول و تولید انبوه جهت کاهش قیمت، اهمیت بیشتری دارد. این ردیکرد...
  10. M

    بیایید هر آنچه که در رشته MBA آموخته ایم به اشتراک بگذاریم

    آشنایی با مفاهیم بازاریابی - بخش 4 مشخصه هاي کليدي يک آميزه بازاريابي مؤثر يک آميزه مؤثر بازاريابي چهار مشخصه برجسته دارد 1- تطابق با نياز مشتري با درک بازار هدف که با تقسيم بندي بازار و انتخاب از ميان آنها بدست آمده است، انتخاب آميزه مناسب بازاريابي ميسر مي گردد. با نگاه محصول يا خدمت از...
  11. M

    بیایید هر آنچه که در رشته MBA آموخته ایم به اشتراک بگذاریم

    آشنایی با مفاهیم بازاریابی - بخش 4 رضايتمندي مشتري (Customer satisfaction) براساس مفهوم بازاريابي، فراتر رفتن از ارزشي که رقيبان ارائه مي دهند، کليه موفقيت در بازاريابي است. چون مشتريان براساس ارزش ارائه شده به وسيله فروشنده قضاوت خريدي خود را انجام مي دهند پس از خريد يک محصول، رضايتمندي مشتري...
  12. M

    بیایید هر آنچه که در رشته MBA آموخته ایم به اشتراک بگذاریم

    آشنایی با مفاهیم بازاریابی - بخش 3 محدوديتهاي مفاهيم بازاريابي برخي اساتيد و صاحبنظران در زمينه هاي زير در ارتباط با مفهوم بازاريابي سؤالات و انتقاداتي را مطرح نموده اند: 1- مفهوم بازاريابي به عنوان يک ايدئولوژي انتقاد از مفهوم بازاريابي به صورت تعريف شده فوق اين است که مشخصه هاي يک ايدئولوژي...
  13. M

    بیایید هر آنچه که در رشته MBA آموخته ایم به اشتراک بگذاریم

    آشنایی با مفاهیم بازاریابی - بخش 2 بازار- محوري شرکتهاي بازار- محور بر نياز مشتري تأکيد و تمرکز دارند. آنها تغيير را اجتناب ناپذير مي دانند و تطبيق دادن خود با آنرا جزء شرايط بقاء مي دانند. نيازهاي دائم التغيير خود در عين حال فرصتهاي بالقوه در بازار است که شرکت را به حرکت در مي آورد. شرکتهاي...
  14. M

    بیایید هر آنچه که در رشته MBA آموخته ایم به اشتراک بگذاریم

    آشنایی با مفاهیم بازاریابی - بخش 1 الف- مفهوم بازاريابي(Marketing Concept ) الف- 1- تعريف بازاريابي: بدست آوردن اهداف کل يک شرکت يا سازمان از طريق برآورن و يا فراتر رفتن از نيازها و خواسته هاي مشتري، در حدي بهتر از رقبا. جهت عملياتي کردن مفهوم ارائه شده در اين تعريف بايد سه شرط را برآورده کرد...
  15. M

    سلام...ممنون لطف دارید..انشالا که همینطوره

    سلام...ممنون لطف دارید..انشالا که همینطوره
بالا