دوازده پیام برای متولدین دوازده ماه سال

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
12پیام کوتاه برای متولدین 12ماه سال (شماره 2)

12پیام کوتاه برای متولدین 12ماه سال (شماره 2)

دوستان خوبم بازم سلام...:gol:
امیدوارم به خاطر تاخیری که داشتم منو بخشیده باشید، همینطور به خاطر لطف همه شما عزیزان نسبت به این تاپیک کمال تشکر و قدردانی رو دارم.
با این که میدونم خودتون این نوشته هارو به خاطر حس خوب و اعتماد به نفسی که به آدم می ده می خونید بازم تاکید می کنم: این پیامها رو جهت سرگرمی بخونید، از نکات مثبتش استفاده کنید و به آینده خودتون خوش بین باشید، خیلی احساساتی نشید،براساس این پیامها تصمیم نگیرید که من مسئولیتی به عهده نمی گیرم!!! و. . .:smile:

ممنون می شم با نظرات و پیشنهاداتتون در این زمینه کمکم کنید.
 
آخرین ویرایش:

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره2 (نیمه اول آبان)

شماره2 (نیمه اول آبان)

شماره2 (نیمه اول آبان)

فروردین

چو باد عزم سر کوی یار خواهم کرد * * * * * نفس به بوی خوشش مشکبار خواهم کرد


زندگی مثل ترانه است. همواره با خدا باش، او تنها پناهِ پناه جویان است. همه دوستی ها اولش خوب شروع می شود اما در طول زمان که اختلاف نظر پیش می آید باید ببینی چقدر این دوستی ارزش دارد. در کارهایت تاخیر به وجود آمده و تصمیم گیری برایت سخت شده است. تردید را کنار بگذار و با شخصی باتجربه مشورت کن و نظر او را بخواه. فعلا با شرایط کنار بیا و و منتظر بمان که زمان مسایل را حل کند. صبور باش. نیتی در دل داری و خیلی خالصانه دنبالش بوده ای، بارها صداقت خود را ثابت کرده ای و خواسته ای از راه صلح و سازش عمل کنی ولی او خیلی لجباز و مغرور است!!! صبر و شکیبایی را در برابر او پیشه خود ساز. خبرهای خوش در راه هستند. معامله ای سودآور در جریان است. مواظب افراد حسود و اوضاع باش. گاهی احساس تنهایی می کنی ولی نباید دچار افسردگی شوی.

 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره2 (نیمه اول آبان)

شماره2 (نیمه اول آبان)

اردیبهشت

هرکه را باخط سبزت سر سودا باشد * * * * * پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد


هر روز، روز تازه ای است. صبح را با طراوت آغاز کن. غذای روح ایمان به خداست. لطف الهی همیشه شامل حال همه ماست. دیروز را رها کن و از امروز شروع کن. آنچه را از دست داده ای می توانی دوباره بدست بیاوری. با زور و ایجاد وحشت هم نمی شود کاری را پیش برد، پس صبور باش و منتظر بمان. به زودی با شخصی دوست داشتنی ملاقات می کنی. (یعنی کی میتونه باشه؟!!) او نیمه گم شده ات است. تفاهم و علاقه دوجانبه به کارها و زندگی ات چهره زیباتری می بخشد. تاسف خوردن را کنار بگذار. همه انسانها یکسری فضایل درونی دارند آنها را در خودت پیدا کن و خودت را تافته جدابافته از دیگران ندان.
در زیر باران قدم بزن و آرامش بگیر. زندگی نسبتا خوب و مرفهی داری. حرص مال دنیا را نخور. به اطراف خود نگاه کن و ببین افراد زیادی حسرت زندگی تورا می خورند. خودخواه نباش و اورا همان طوری که هست قبول کن. خرید خوب است برای فروش دست نگه دار. ازدواج صورت می گیرد.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره2 (نیمه اول آبان)

شماره2 (نیمه اول آبان)

خرداد

دیشب به سیل اشک ره خواب می زدم * * * * * نقشی به یاد تو بر آب می زدم


به همه کس و همه چیز عشق بورز. همه را دوست داشته باش، تا سطح روحیه ات بالاتر رود. لبخند بزن و عشق بورز. منتظر خبرها و برکت های غیر مترقبه باش. غرور و کبر و حسد در درون تو نیست. به جاده ای پا می گذاری و فعالیتی را شروع می کنی، برایت ثمربخش است، حتما ادامه بده تا به نتیجه عالی و نهایی خود برسی. صبر و شکیبایی لازمه کار توست. هم به دیگران و هم برای خودت منفعت به بار می آورد. سعی کن با افراد خانواده ات متحد شوی، این اتحاد باعث دلگرمی است. از زندگی ات لذت ببر.
خیلی وقت ها احساس می کنی تنها گذاشته شده ای، عیبی ندارد همیشه فقط روی خودت حساب باز کن. انسان خودساخته ای هستی. مدتی باید با سیاست زندگی کنی تا زمانش به پایان برسد. مقام خوبی منتظرت است حتما به آن پست یا مقام نایل می شوی و مورد تعریف و تمجید قرار می گیری. بخت در مورد مادیات بسیار مساعد است. خرید و فروش کالا بسیار خوب است. ازدواج حتمی است.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره2 (نیمه اول آبان)

شماره2 (نیمه اول آبان)

تیر

عاشق روی جوانی خوش نو خواسته ام * * * * * وز خدا دولت این غم به دعا خواسته ام


اگر روزی خواستی به کسی چیزی ببخشی از صمیم قلبت ببخش. بعضی وقتا به قول معروف جوگیر می شوی و برای کمک به دیگران کارها و وظایف خودت را رها می کنی و کاسه داغ تر از آش می شوی. چند روز بعد می خواهی خودت را کنار بکشی. حرکت های عجولانه را کنار بگذار. سعی کن آرام ولی پیوسته پیش بروی. شراکت برایت سودآور است. هدایای بسیاری از افراد مختلف دریافت می کنی. اقبال خوبی داری. امسال سال پیروزی و موفقیت توست. دعای خیر پشت و پناهت است. با اعتماد به نفس بیشتری کارهایت را ادامه بده، در حال حرکت به جلو هستی. اکنون زمان مناسب برای معامله های بزرگ فرا رسیده است. از زمان، مکان و افراد با تجربه کمک بگیر. نیتی که در دل داری عملی می شود، جای نگرانی نیست. جدی تر باش. با توکل بر ایزد منان و رحمان اقدام کن. فردی: فعال، با احساس، مادی گرا، با سیاست، فکور، شیک پوش و بذله گو هستی.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره2 (نیمه اول آبان)

شماره2 (نیمه اول آبان)

مرداد

زهی خجسته زمانی که یار باز آید * * * * * به کام غم زدگان غمگسار باز آید


از ساده بودن، ساده خوردن و ساده پوشیدن، نتیجه خوبی خواهی گرفت. سعی کن برای افراد بیشتری مفید باشی. فقط به خودت و آرزوهایت فکر نکن و دیگران را هم به یاد داشته باش. راه سعادت و خوشبختی خودت را در به سعادت رسیدن و خوشبخت بودن دیگران بدان. اگر در کارهایت درستی و امانت را درنظر نگیری مرتکب اشتباه فاحشی خواهی شد، و دیگر جبران آن غیرممکن خواهد بود. هرچه به آرزوهایت با صداقت نزدیک شوی همان قدر تاثیر و موفقیتت بیشتر می شود.
مواظب سلامتی ات باش. اهل دارو و درمان نیستی مگر اینکه واقعا لازم باشد. هرکسی شایسته نشست و برخواست با آدم نیست. بیشتر مراقب دوستان خود باش. برای کارهای جدید دست نگه دار، زمان مناسب نیست. پس اندازی برای خودت داشته باش، بزودی لازم خواهی داشت. خویشتن داری یکی از صفات بزرگ انسانی است آن را فراموش نکن. استعداد و هوش بالایی داری از آن در راه مثبت استفاده کن. بعضی از متولدین مرداد مدت زیادی است که در طلب علم و دانش و کسب فضایل تلاش کرده اند و نزد خاص و عام مقبولیت پیدا کرده اند حیف است که با مسایل پیش پا افتاده از مسیر اصلی زندگی ات دور شوی. فقط بر خدای یگانه توکل داشته باش. مهربان تر با نزدیکانت رفتار کن. بیمار شفا می یابد. فروش خوب است. ازدواج عملی می شود.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره2 (نیمه اول آبان)

شماره2 (نیمه اول آبان)

شهریور

هر آنکه جانب اهل خدا نگه دارد * * * * * خداش در همه حال از بلا نگه دارد



هدفمند باش و با عزم راسخ پیش برو و در کارهایت تمرکز داشته باش. موفقیت های برجسته ای در زندگی ات تجربه خواهی کرد. نفرت را کنار بگذار. عشق را به زندگی ات دعوت کن. بدان که با عشق و محبت بهتر می توانی دشمنت را از میان برداری و او را خجالت زده کنی. در انتظار نشسته ای واز دیگران کمک می گیری وخودت الان نمی خواهی تصمیم گیری کنی پس مشورت با افراد باتجربه را فراموش نکن. احساس ضعف وناتوانی را کنار بگذار. بعضی وقت ها آشفته به نظر می رسی، فقط روی پاهای خودت بایست و کارهایت را از نو شروع کن و آنقدر تلاش کن تا به دیگران نشان دهی که چه استعدادهایی داری و به کجا رسیده ای. برای رسیدن به خواسته هایت پافشاری کن. تاسف و پشیمانی بی دلیل است همه کارها به خوبی پیش خواهد رفت. مطمئن باش با تلاش بر رقیبان و دشمنانت پیروز می شوی. انسانی با محبت و مهربان و در عین حال شکننده هستی. گاهی آدم باید از صفر شروع کند، پس اگر چیزی می خواهی باید از پایین شروع کنی. آستین هایت را بالا بزن و بر خداوند توکل کن تا راه های ترقی و پیشرفت را برایت باز کند. درد دلت را به هرکسی نگو. یکی از افراد خانواده گرفتاری دارد اگر می توانی به او کمک کن. چند بار بگو مگو راه انداخته ای ولی به جایی نرسیده ای، پس لازم است از نیروی احساس و عاطفه بهره بگیری. به تغذیه ات توجه کن. ورزش و گردش را فراموش نکن.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره2 (نیمه اول آبان)

شماره2 (نیمه اول آبان)

مهر

در ازل هر کو به فیض دولت ارزانی بود * * * * * تا ابد جام مرادش همدم جانی بود



بیشتر اوقات دیگران را عامل شکست های خود می پنداری و از این و آن گله می کنی. با این کار آرامش خود را برهم می زنی. باید بدانی اگر بخواهی می توانی خودت سرنوشت خودت را در دست بگیری و کاری به دیگران نداشته باشی. سعی کن بهترین ها را در دیگران بجویی نه نقاط ضعفشان را. هیچ گاه از دیگران شکایت نکن. از اموالت خوب نگهداری کن. خیلی وقت ها وسایلت را به امید خدا رها می کنی. انسانی درستکار و امین هستی و در میان مردم محبوبیت خاصی بدست می آوری. اگر بیمار هستی سرسری نگیر. اسراف نکن و با پولی که در دست داری نیازهای واقعی ات را برطرف کن. الان وقت خرید چیزهای اضافی نیست. تجملات را کنار بگذار و ساده زندگی کن. بیشتر از حد امکان به خودت فشار می آوری. قلب خودت را پاک و آماده ساز که به زودی به مرادت خواهی رسید. آنچه بر قضا و قدر پیروز آید صبر است و هرچه به او پیله کنی بدتر می شود. مدتی بی تفاوت شو و رفتارت را کنترل کن.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره2 (نیمه اول آبان)

شماره2 (نیمه اول آبان)

آبان

خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود * * * * * به هر درش که بخوانند بی خبر نرود


تولدت مبارک. تکیه کامل به خدا می تواند درس مهمهمه ما در زندگی باشد. آنگاه همه امور به خوبی پیش خواهد رفت. در موقعیت بهتری قرار می گیری. کسی که به او چشم یاری داری حتما کمکت خواهد کرد، شاید از منافع خوذش هم بگذرد. اما برای محکم کردن آنچه بدست آمده زمان لازم است. هنوز برای سرمایه گذاری های بزرگ اقدام نکن. در معامله ای شاید شخصی کنار بکشد و برنامه هایت به هم بریزد. مراقب اشتباه های تکراری باش. افراد جاهل کم اطرافت نیستند. مبنای ازدواج را ثروت نگذار، بلکه عشق و محبت اگر اساس ازدواج باشد زندگی مستحکمی را بوجود می آورد. بذون کوچکترین نگرانی مشکلت حل می شود.
فردی خیرخواه، زیباپسند، زیرک، کاردان و خوش قلب هستی. قدر زندگی ات را بدان. همه تورا دوست دارند، ولی گاهی به دیگران زور می گویی. بهتر است دست از لجبازی برداری و به زندگی لبخند بزنی. خرید و فروش را شروع کن. تغییر شغل و مکان مطابق نظرت صورت می گیرد. بیمار شفا می یابد. تغذیه خوب و تناسب اندام را درنظر داری پس از امروز برنامه ریزی کن و در باشگاه ورزشی ثبت نام کن. همیشه احساساتی عمل نکن. و کمی هم از عقل و اندیشه خود کمک بگیر. کسی در انتظار دیدارت است، پس عجله کن. مسافرت خوب است. با کوشش بسیار آینده متعلق به توست.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره2 (نیمه اول آبان)

شماره2 (نیمه اول آبان)

آذر

اگر رفیق شفیقی درست پیمان باش * * * * * حریف خانه و گرمابه وگلستان باش


جملات تاکیدی مثبت را بر تکه ای کاغذ بنویس و بر آیینه اتاقت بچسبان. از تکرار این جملات تمرکز پیدا می کنی. یادت باشد راز زندگی حقیقی در بخشیدن است، نه گرفتن. بیشتر استراحت کن تا در معرض بیماری قرار نگیری. برای طرح برنامه های درازمدت وقت مساعدی پیش آمده، برنامه هایت را شروع کن. اگر به تنهایی قادر نیستی به اهدافت برسی کمک بگیر. زمان مبارکی درحال شکل گرفتن است. محافظه کاری و خجالت را کنار بگذار و با کسی که هدف هایش مانند توست متحد شو. امیدوارم که اسیر جاه طلبی و زیاده خواهی بیش از حد نشوی. به آنچه داری بیش از حد مغرور نشو. با سیاست و تدبیر عمل کن. اگر می خواهی به زیارت بروی برنامه ریزی کن و سعی کن با همسر خود مهربانتر باشی. زیرا که او گرفتار ناراحتی شده که نمی تواند به کسی بگوید، در معامله ای ضرر کرده ولی به زودی با تلاش دوباره جبران می شود. از ریسک کردن بپرهیز. تغییر شغل و مکان می تواند پیش آید.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
دی

باز آی ساقیا که هواخواه خدمتم * * * * * مشتاق بندگی و دعاگوی دولتم

قلبت را پاک نگه دار و به زندگیت نظم ببخش. انسان خلاقی هستی. از خلاقیتت در زندگی روزمره استفاده کن. به اشیاء قدیمیت برس و به آنها رسیدگی کن. سعی کن با زندگی هماهنگ شوی تا راحت تر به آرزوهایت برسی. هرچیزی تا زمانش نرسد هیچ موفقیتی حاصل نمی شود. به هر عملی بادقت دست بزن. به دیگران اجازه پیشرفت و موقعیت بده . در کارهای خیرخواهانه سهیم شو تا به زندگی ات برکتی غیرقابل باور بدهد. خواسته ای که در دل داری باید مقدماتش کاملا فراهم شود. به خدا توکل کن. بگذار یک بار که شده خودت تصمیم بگیری. صبح در راه است باید باور کنی تا خورشید زندگی ات طلوع کند.
فردی مصمم، نظر بلند، بافکر، حادثه جو و اهل رقابت هستی. از بگومگوهای پی در پی دست بردار جز خستگی روحی چیزی عایدت نمی شود.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره2 (نیمه اول آبان)

شماره2 (نیمه اول آبان)

بهمن

منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن * * * * * منم که دیده نیالوده ام به بد دیدن

به هرچه عشق بورزی همان خواهی شد، پس به خدا عشق بورز تا خداگونه شوی. اگر درک بالایی از نعمت های دور و برت پیدا کنی به همه چیز عشق خواهی ورزید و همیشه در آرامش ذهنی زندگی می کنی انسانی بی ریا و پاک دامن هستی. نمی خواهی ثروتت را به رخ کسی بکشی. در رفتار و گفتارت ساده هستی و با همه خوب تا می­کنی. همه تورا دوست دارند. دوست داری در صلح زندگی کنی. جوری تربیت شده ای که پایت را از حد خودت فراتر نمی گذاری.
ذاتا انسان شریف و خوب هستی. انتقام جویی و کینه توزی را فراموش کن. آینده ات درخشان است. هم اکنون از زندگی خوبی برخورداری. در برخورد با حسوذان زیرک و هوشیار باش. در معامله ای که انجام داده ای قدری کدورت پیش آمده اگر می توانی آن را فسخ کن. خرید خوب است. پدر و مادر از تو راضی هستند. دعاهای آنها پشت و پناه توست. تغییر و تحولی بوجود آمده، قبول کن و آن را به فال نیک بگیر. بیشتر مراقب سلامتی ات باش. مسافرت مفید است. رنگ لیمویی انرژی زیادی به تو می بخشد. ازدواج بالاخره تا سال دیگر عملی می شود. در کارهای تحصیلی موفق می شوی.
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
شماره2 (نیمه اول آبان)

شماره2 (نیمه اول آبان)

اسفند

هواخواه توام جانا و می دانم که می دانی* * * * * که هم نادیده می بینی و هم ننوشته می خوانی

اگر می خواهی از هر شری در امان باشی باید خود را کاملا به خداوند رحمان تسلیم کنی. از زندگی پر مشغله دست بردار، تا آسایش و آرامش به زندگی ات بیاید. هرکاری روش خود را دارد اگر می خواهی به بالاترین نقطه سروری برسی باید خودت را انسان کامل بکنی. به زور چیزی را نخواه به هر چیزی زمان بده بگذار خودش به طور طبیعی در زندگی­ات پیدا شود. بدون ترس پیش برو ولی تواضع و فروتنی را فراموش نکن. از اوضاع خوبی برخورداری و در زندگی از خیلی از افراد نه تنها چیزی کم نداری بلکه خیلی چیزهایی که دیگران در آرزوی آن هستند را داری. قناعت را پیشه کن. حسودان منتظر خراب شدن ساخته هایت هستند. مهربان، صمیمی، زودرنج، خانواده دوست و امروزی هستی. از مال حرام دوری کن که در زندگی ات خیر وبرکت را از بین می برد. بزودی با شخصی که انتظارش را نداشتی ملاقاتی خواهی داشت. زندگی را سخت نگیر. از وسواس و تردید و بدگمانی هیچ چیزی درست نمی شود. او علاقه زیادی برای نگه داشتن رابطه از خودش نشان نمی دهد پس تو هم وارد عشق یک طرفه نشو و خودت را در زندگی جنجالی نینداز. حرف حق را قبول کن و دلت را از تلاطم خالی کن تا نبوغ و استعدادهایت خودشان را نشان دهند.
 

hd_memar

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
مرداد

زهی خجسته زمانی که یار باز آید * * * * * به کام غم زدگان غمگسار باز آید


از ساده بودن، ساده خوردن و ساده پوشیدن، نتیجه خوبی خواهی گرفت. سعی کن برای افراد بیشتری مفید باشی. فقط به خودت و آرزوهایت فکر نکن و دیگران را هم به یاد داشته باش. راه سعادت و خوشبختی خودت را در به سعادت رسیدن و خوشبخت بودن دیگران بدان. اگر در کارهایت درستی و امانت را درنظر نگیری مرتکب اشتباه فاحشی خواهی شد، و دیگر جبران آن غیرممکن خواهد بود. هرچه به آرزوهایت با صداقت نزدیک شوی همان قدر تاثیر و موفقیتت بیشتر می شود.
مواظب سلامتی ات باش. اهل دارو و درمان نیستی مگر اینکه واقعا لازم باشد. هرکسی شایسته نشست و برخواست با آدم نیست. بیشتر مراقب دوستان خود باش. برای کارهای جدید دست نگه دار، زمان مناسب نیست. پس اندازی برای خودت داشته باش، بزودی لازم خواهی داشت. خویشتن داری یکی از صفات بزرگ انسانی است آن را فراموش نکن. استعداد و هوش بالایی داری از آن در راه مثبت استفاده کن. بعضی از متولدین مرداد مدت زیادی است که در طلب علم و دانش و کسب فضایل تلاش کرده اند و نزد خاص و عام مقبولیت پیدا کرده اند حیف است که با مسایل پیش پا افتاده از مسیر اصلی زندگی ات دور شوی. فقط بر خدای یگانه توکل داشته باش. مهربان تر با نزدیکانت رفتار کن. بیمار شفا می یابد. فروش خوب است. ازدواج عملی می شود.
اواااااااااااااااااااااا!!!حالا کجای این شعر گفته ازدواج عملی میشه!!؟
 

pme

عضو جدید
کاربر ممتاز
اسفند

هواخواه توام جانا و می دانم که می دانی* * * * * که هم نادیده می بینی و هم ننوشته می خوانی


اگر می خواهی از هر شری در امان باشی باید خود را کاملا به خداوند رحمان تسلیم کنی. از زندگی پر مشغله دست بردار، تا آسایش و آرامش به زندگی ات بیاید. هرکاری روش خود را دارد اگر می خواهی به بالاترین نقطه سروری برسی باید خودت را انسان کامل بکنی. به زور چیزی را نخواه به هر چیزی زمان بده بگذار خودش به طور طبیعی در زندگی­ات پیدا شود. بدون ترس پیش برو ولی تواضع و فروتنی را فراموش نکن. از اوضاع خوبی برخورداری و در زندگی از خیلی از افراد نه تنها چیزی کم نداری بلکه خیلی چیزهایی که دیگران در آرزوی آن هستند را داری. قناعت را پیشه کن. حسودان منتظر خراب شدن ساخته هایت هستند. مهربان، صمیمی، زودرنج، خانواده دوست و امروزی هستی. از مال حرام دوری کن که در زندگی ات خیر وبرکت را از بین می برد. بزودی با شخصی که انتظارش را نداشتی ملاقاتی خواهی داشت. زندگی را سخت نگیر. از وسواس و تردید و بدگمانی هیچ چیزی درست نمی شود. او علاقه زیادی برای نگه داشتن رابطه از خودش نشان نمی دهد پس تو هم وارد عشق یک طرفه نشو و خودت را در زندگی جنجالی نینداز. حرف حق را قبول کن و دلت را از تلاطم خالی کن تا نبوغ و استعدادهایت خودشان را نشان دهند.
جدي؟:surprised:
ok;)
 

young Eng

عضو جدید
کاربر ممتاز
آخه عزیزان، من که از اول گفتم این فالارو به خاطر سرگرمی و مثبت اندیشی و . . . بخونید:smile:
باید بری شعرشو کامل بخونی شاید یه چیزی گفته باشه!!! اگرم نگفته حتما برای شما نگفته خوب برای یه مردادی دیگه است...:D
 

hd_memar

کاربر حرفه ای
کاربر ممتاز
آخه عزیزان، من که از اول گفتم این فالارو به خاطر سرگرمی و مثبت اندیشی و . . . بخونید:smile:
باید بری شعرشو کامل بخونی شاید یه چیزی گفته باشه!!! اگرم نگفته حتما برای شما نگفته خوب برای یه مردادی دیگه است...:D
:biggrin::biggrin::biggrin::biggrin:چرا نا امید می کنی؟؟:D:D:D
 

elnazzzzz

عضو جدید
کاربر ممتاز
آبان

خوشا دلی که مدام از پی نظر نرود * * * * * به هر درش که بخوانند بی خبر نرود



تولدت مبارک. تکیه کامل به خدا می تواند درس مهمهمه ما در زندگی باشد. آنگاه همه امور به خوبی پیش خواهد رفت. در موقعیت بهتری قرار می گیری. کسی که به او چشم یاری داری حتما کمکت خواهد کرد، شاید از منافع خوذش هم بگذرد. اما برای محکم کردن آنچه بدست آمده زمان لازم است. هنوز برای سرمایه گذاری های بزرگ اقدام نکن. در معامله ای شاید شخصی کنار بکشد و برنامه هایت به هم بریزد. مراقب اشتباه های تکراری باش. افراد جاهل کم اطرافت نیستند. مبنای ازدواج را ثروت نگذار، بلکه عشق و محبت اگر اساس ازدواج باشد زندگی مستحکمی را بوجود می آورد. بذون کوچکترین نگرانی مشکلت حل می شود.
فردی خیرخواه، زیباپسند، زیرک، کاردان و خوش قلب هستی. قدر زندگی ات را بدان. همه تورا دوست دارند، ولی گاهی به دیگران زور می گویی. بهتر است دست از لجبازی برداری و به زندگی لبخند بزنی. خرید و فروش را شروع کن. تغییر شغل و مکان مطابق نظرت صورت می گیرد. بیمار شفا می یابد. تغذیه خوب و تناسب اندام را درنظر داری پس از امروز برنامه ریزی کن و در باشگاه ورزشی ثبت نام کن. همیشه احساساتی عمل نکن. و کمی هم از عقل و اندیشه خود کمک بگیر. کسی در انتظار دیدارت است، پس عجله کن. مسافرت خوب است. با کوشش بسیار آینده متعلق به توست.
واااااااای گلم ممنون:love::w40:
تولدمممم مبارکککککک
خودمو تحویل میگیرم:redface:

آخه عزیزان، من که از اول گفتم این فالارو به خاطر سرگرمی و مثبت اندیشی و . . . بخونید:smile:
باید بری شعرشو کامل بخونی شاید یه چیزی گفته باشه!!! اگرم نگفته حتما برای شما نگفته خوب برای یه مردادی دیگه است...:D
عزیزم دستت درد نکنه خیلی خیلی عالیه:gol:
 

sun_girl

عضو جدید
کاربر ممتاز
اردیبهشت

هرکه را باخط سبزت سر سودا باشد * * * * * پای از این دایره بیرون ننهد تا باشد



هر روز، روز تازه ای است. صبح را با طراوت آغاز کن. غذای روح ایمان به خداست. لطف الهی همیشه شامل حال همه ماست. دیروز را رها کن و از امروز شروع کن. آنچه را از دست داده ای می توانی دوباره بدست بیاوری. با زور و ایجاد وحشت هم نمی شود کاری را پیش برد، پس صبور باش و منتظر بمان. به زودی با شخصی دوست داشتنی ملاقات می کنی. (یعنی کی میتونه باشه؟!!) او نیمه گم شده ات است. تفاهم و علاقه دوجانبه به کارها و زندگی ات چهره زیباتری می بخشد. تاسف خوردن را کنار بگذار. همه انسانها یکسری فضایل درونی دارند آنها را در خودت پیدا کن و خودت را تافته جدابافته از دیگران ندان.
در زیر باران قدم بزن و آرامش بگیر. زندگی نسبتا خوب و مرفهی داری. حرص مال دنیا را نخور. به اطراف خود نگاه کن و ببین افراد زیادی حسرت زندگی تورا می خورند. خودخواه نباش و اورا همان طوری که هست قبول کن. خرید خوب است برای فروش دست نگه دار. ازدواج صورت می گیرد.

مرسی... هر روز، روز تازه ای است :smile:
 

saraaa

عضو جدید
کاربر ممتاز
بهمن

منم که شهره شهرم به عشق ورزیدن * * * * * منم که دیده نیالوده ام به بد دیدن

به هرچه عشق بورزی همان خواهی شد، پس به خدا عشق بورز تا خداگونه شوی. اگر درک بالایی از نعمت های دور و برت پیدا کنی به همه چیز عشق خواهی ورزید و همیشه در آرامش ذهنی زندگی می کنی انسانی بی ریا و پاک دامن هستی. نمی خواهی ثروتت را به رخ کسی بکشی. در رفتار و گفتارت ساده هستی و با همه خوب تا می­کنی. همه تورا دوست دارند. دوست داری در صلح زندگی کنی. جوری تربیت شده ای که پایت را از حد خودت فراتر نمی گذاری.
ذاتا انسان شریف و خوب هستی. انتقام جویی و کینه توزی را فراموش کن. آینده ات درخشان است. هم اکنون از زندگی خوبی برخورداری. در برخورد با حسوذان زیرک و هوشیار باش. در معامله ای که انجام داده ای قدری کدورت پیش آمده اگر می توانی آن را فسخ کن. خرید خوب است. پدر و مادر از تو راضی هستند. دعاهای آنها پشت و پناه توست. تغییر و تحولی بوجود آمده، قبول کن و آن را به فال نیک بگیر. بیشتر مراقب سلامتی ات باش. مسافرت مفید است. رنگ لیمویی انرژی زیادی به تو می بخشد. ازدواج بالاخره تا سال دیگر عملی می شود. در کارهای تحصیلی موفق می شوی.
اولا دم همه بهمنی ها گرم !!! :w11::w11:

ثانیا واسه اون جمله ای که قرمز کردم: :eek::eek: :eek:
:eek: :eek::eek:
 

just a dream

عضو جدید
قربون دستت!
منتظر شماره بعدی هستم!
راستی امیدوارم برای دی درست گفته باشه:)
 

ah25_km

عضو جدید
ممنون دوست عزيز :gol:
جالب و مفيد بود;)

راستي دم همه ي اذر ماهي ها گرم كه از همه ي ماه ها بيتر تره ( همون بهتر تره) :D
 

Similar threads

بالا